top of page
De groene fles
Vraag
De online verkoop van de trendy drinkfles loopt achter in de cijfers. Het is de bedoeling om de verkoop van deze fles een boost te geven. Visualiseer een online en/of offline campagne en werk deze uit in beeld of video. Ontwerp daarnaast verpakkingen waar één drinkfles in past.
Antwoord
De campagne is gebaseerd op een combinatie van het uiterlijk van de fles en de kwaliteit hiervan. "Deze fles is groen" staat voor de duurzame fles. In combinatie met de variërende kleuren van de fles geeft dit en pakkend contrast.
Duurzaam
Campagne
Visuele identiteit/
Branding
Concepting
Uitwerking
De dikke woorden "Deze fles is groen." worden gecombineerd met de drinkfles en haar kleuren die daarbij horen. De kernwaarden van de campagne zijn stoer, vrolijk en speels. Deze waarden komen terug in de visualisatie van de campagne:
-
De cartoonstijl en textuur in de vormen en de teksten.
-
De vrolijke kleuren die de fles representeren.
-
De fles prominent in beeld met de stoere tekst GROEN.
-
De verspringende animatie om te spelen met de kleuren.
Waar?
Een animatie zal de show stelen op de website en op
verschillende social media pagina's. Ter promotie zal een flyer meegestuurd worden met andere bestellingen en een gif zal de aandacht trekken in de online nieuwsbrief en via e-mail.
bottom of page