top of page
poster met voetbal.jpg

Het Gouden Dorp

Vraag

Het Gouden Dorp is een concept / strategische positionering voor het Brabantse dorp Loon op Zand. Het probleem is dat Loon op Zand al langere tijd kampt met vergrijzing en onpopulair is in de provincie. Provincie Noord-Brabant is het initiatief gestart om het dorp opnieuw op de kaart te zetten in Brabant. 
​
Antwoord
Loon op Zand wordt gepositioneerd als hét dorp voor ouderen. Waarom vergrijzing zien als iets slechts? Wij maken het juist dé plek om oud te worden. Deze positionering is doorvertaald naar een visuele identiteit voor het "merk" Loon op Zand.

Loon op Zand

Vergrijzing

Herpositionering

Visuele identiteit/

Branding

Concepting

Schermafbeelding 2018-10-15 om 15.31.57.
Schermafbeelding 2018-10-15 om 15.30.19.
Schermafbeelding 2018-10-15 om 15.41.31.

TYPOGRAFIE

POPPINS BOLD

Aa Bb Cc Dd Ee Ff Gg Hh

Ii Jj Kk Ll Mm Nn Oo Pp Qq

Rr Ss Tt Uu Vv Ww Xx Yy Zz

0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 0

kleuren Gouden Dorp.png
brandbook1-35.jpg

Waarom zullen we een oplossing zoeken voor vergrijzing? Laten we van Loon op Zand de place to be maken om oud te worden.

Schermafbeelding 2018-10-15 om 15.57.11.
Schermafbeelding 2018-10-15 om 15.56.59.
Schermafbeelding 2018-10-15 om 15.56.51.
poster met schommel.jpg
bottom of page