top of page
Travel-Up
Vraag
Travel-Up is een reisorganisatie die door middel van een interactieve pop-up store klanten kennis wil laten maken met haar diensten. Door de mobiele wereld te combineren met de fysieke pop-up moet een ervaring gecreëerd worden voor de bezoekers.
Antwoord
In de pop-up store van Travel-Up kunnen bezoekers door middel van de app een locatiegebonden ervaring starten. Zodra de app gedownload is krijgt de bezoeker de kans om te ervaren hoe het is om verschillende bestemmingen op de wereld te bezichtigen. Van Afrikaanse savanne tot de Zuid-Amerikaanse jungle, you name it, we got it! Door het interieur van de pop-up en de mobiele app op elkaar af te stemmen kunnen bezoekers een wereldreis maken en boeken in enkele minuten.
User interface /
User experience
Campagne
Identiteit
Concepting
Branding
Mobile design
TYPOGRAFIE
Brandon Grotesque
Aa Bb Cc Dd Ee Ff Gg Hh
Ii Jj Kk Ll Mm Nn Oo Pp Qq
Rr Ss Tt Uu Vv Ww Xx Yy Zz
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Het interieur van de pop-up is simplistisch en strak. De muren zijn beschilderd met een enorme wereldkaart die gevuld is met QR codes. Iedere QR code staat voor een unieke reis die Travel-Up aanbiedt. Het scannen van de QR codes zal de bezoeker een video te zien krijgen met alle ins and outs over deze unieke reis.
Om hier een extra laag aan toe te voegen worden de video’s ingesproken door locals uit het desbetreffende land. Zo luister je nu naar een video van een strenge Duitser en over 5 minuten naar een temperamentvolle Italiaan. Met dit concept maak je letterlijk een reis over de wereld en neem je een voorproefje van jouw toekomstige reis.
Door gebruik te maken van een mobiele applicatie kan de ervaring in de offline pop-up store een nieuwe dimensie krijgen.
bottom of page